La drogue synthetik p ran nou paralytik!

La drog sintetik p ran nou ti zil paralitik!
Wazabi, c’est pas bien, 114, volcano, Black Mamba, Murder e ankor lezot p amene enn sanzman negatif e drastik,
Nou ban zen p pran li comman dir enn antiseptik,
Zot halluciner, li pie tremble, rithme kardiak aksselerer, voila kelke karakteristik.
Nissa la monte fort, to rente dan enn leta pre ek la mort, to anvi mem fer koustik,
Ena p mem admet dan lopital psykiatrik,
Ek ena lezot p trouve enn la mort kaotik.
La drogue synthese p mene a ban problem bien grav voires mem dramatik
Sitiasion nou ti zil bien bien critik!
Eyy ban zen, met 1 poz, aret ek la route synthetik,
Parski li pa mene zot vers okenn l’aventir fantastik,
In vraiman l’heure pou sanz tactik,
Areter ek ban substances narcotik,
Vinn realiste et pratik
Ek conner ki zot energetik e dynamik!

drogue1

Author:

I just go on do things naturally whatsoever I feel to do, whatsoever I feel to say because I don't have any obligation to anybody, I don't have any commitment to anybody. I don't belong to any party line. I am absolutely free to be funny, to be shocking. I don't even bother about contradicting myself because to me it seems a person who remains consistent his/her whole life must be an idiot. A growing person has to contradict himself/herself many times because who knows what tomorrow brings in? Tomorrow may cancel this day completely. I am ready to go on with life with no hesitation. Contradictions have something of tremendous value. They appear a contradiction to the intellect. But deep down contradictions are compensatory. They depend on each other.

Leave a comment